RuzzyNet | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: RuzzyNet

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Ruzzy#2020

Ange ditt födelsedatum 2 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer försöka vara inne runt 14 - 21 på vardagar och 9 - 23 på helger.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle sitta mycket i support för jag skulle gärna vilja hjälpa så många som möjligt men också åka på folk's /reports ingame. Jag kommer också göra allt som jag kan för att hjälpa servern. Som t.ex ifall någon behöver hjälp att bestäma ifall någon ska få en ban eller så.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska väl försöka så att alla följer alla regler, så ifall någon bryter mot de så tycker jag de får ta konsekvenserna och ifall någon har t.ex mask på gz så blir de permanent ban. Vill underlätta för alla andra staff för att jag vet att de har mycket och göra och det är därför jag vill bidra med att hjälpa till.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varigt staff inan men det är därför jag vill bli det för att hjälpa till.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt så jag har väl koll på reglerna och sådant men annars så har jag inte varigt staff innan.

Vad kan du om skripts? Inte någonting om jag ska vara helt ärlig.

Varför vill du bli staff? För det känns som jag har den tiden och för jag kommer jobba så mycket som jag kan för att servern ska ha ett så bra community som möjligt och få alla att trivas på serven.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja kör inte på någon annan server och har aldrig gjort!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag vill inte stressa de för jag vet att de läser så fort de kan! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka