Accepterad RuzzyNet | Ansökan till servervakt [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: RuzzyNet

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Ruzki#0972

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 14:30 - 20:30 / 21:10
Helger: 08:30 - 22:30 / 23:00

(Ska försöka vara inne så mycket jag kan, kanske längre än det jag skrev. Vissa helger så kan det bli typ 2 på natten. Hoppas det inte påverkar någonting.)

Varför ska just du bli servervakt? För att ifall någon bryter mot någon regel kan jag kicka den. Kanske ifall någon frickar in i en vägg i typ 25-30 km i timmen, och sen springer iväg så kommer jag kicka den för powergameing, eller ifall någon tar någon annans bil på greenzone så kommer jag kicka den för det. Ifall någon gör något grovare så kommer jag säga till staff så de får ta hand om det och göra rätt beslut. Vill bara hjälpa folk så det blir en bra rp nivå och så man får in spelare. Är inne varige sekund jag kan! Kan alla regler så kommer se ifall någon bryter mot de. Kan alla regler utantill så ifall någon tar något ooc ingame så kickar jag den för det, tycker det är viktigt att ingen håller på och bryter mot reglerna för då blir det inte lika bra rp och det är därför jag vill vara där och kicka de så de lär sig en läxa att de inte gör de igen. Jag vill va hjälpsam mot alla och vill att alla ska trivas oavsätt hur de är. Vill göra så staff inte har lika mycket och göra, för jag vet att de har mycket. Jag tycker jag har det som krävs för att bli servervakt. Ser många personer på gatorna som göra fel och vill kicka de. Vill hjälpa multistaden så mycket jag kan!

Varför vill du bli servervakt? För det känns kul och jag har den tiden till det, tycker det är kul och hjälpa till när jag väl kan. Vill att alla som bryter mot regler ska ha ban eller kick. Skulle gärna vilja ha en chans och se hur jag gör. Om någon snackar kriminelt i twitter så kan jag säga till de, eller snackar OOC ingame. Jag kan ta kritik och ifall någon säger någonting som jag kan förbättra så kommer jag såklart förbättra mig. Tycker det är bra och få feedback så jag kan förbättra mig. Vill höja rp levlen så mycket som jag kan, inte några som bryter mot reglerna när ingen ser. Ska försöka att handla allt bra med alla som behöver hjälp och försöka vara på platser där det är mycket folk så ifall något händer kan jag kicka den personen. Jag vill bli det för jag vill avbelasta staffens jobb, se till så att inte bilar är överalt, inga trollare på gatorna. Jag kommer ta det seriöst, hjälpa de nya så de inte bryter mot några regler.

Är du whitelistad på serven? Ja jag har varigt det ett tag.

Har du varit bannad på serven förut? ja några gånger man ska försöka att aldrig bli det igen. Det var för jag var ny och hade precis kommit in på servern och krockade in i någon och sen åkte iväg. Samt 2 andra felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej kommer inte göra det häller. Vill hjälpa på multistaden för jag tycker det är en bra server!

Senast ändrad:
snygg ansökan! man ser att du har utvecklat och att du verkligen vill bli SV. ett stort lycka till! ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka