Accepterad Ruzzy | Whitelist ansökning [Tilda] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Ruzzy#5688

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Christian Andersson och är 24 år gammal. Han gillar att umgås med sina vänner och spendera mycket tid med nära och kära. Han har stort intresse för bilar och för mat och dryck. Han är en trevlig person som är väldigt pratglad. Han växte upp i en lägenhet med sin pappa Clas som har varigt bilmekaniker och varigt med i mc gäng. Christian vill bli polis och skydda staden till 100%. Just nu försöker han få en bostad och därför vill han få ett jobb som han kan försörja sig på.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har mycket erfarenheter inom rp och jag vill bidra med roliga scenarion. Jag kan alla grundregler och jag kommer att vara trevlig till alla som jag träffar. Jag kan alla regler som du kan se nedan:

RDM
När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

VDM
När du kör över en person med ett fordon utan ett scenario bakom det.

COMBAT LOGGING
När du loggar ut ur ett scenario för att inte förlora en pistol eller liknande

FEARRP
Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du RPa rädd

METAGAMING
När du använder information från discord eller streams eller liknande. (något som man vet OOC men inte ska veta ig)

POWERGAMING
När du använder omänskliga krafter som t.ex krockar in i 250km/h och sedan åker vidare.

NLR
Om du dör i ett scenario så ska du inte komma ihåg någonting ur det scenariot.

Jag tycker att man ska gå efter SUNT FÖRNUFT
Det betyder att man inte ska göra något som man inte skulle göra i verkligheten om man var den karaktären.

Men också att jag har rpat här länge och kommer aldrig sluta med denna server då den är sjukt bra!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har varigt det innan samt att jag har varigt på denna server länge och rpat. Många jag snackar med spelar här och det var det som drog mig till denna servern. Jag har varigt wl tidigare och jag ångrar att jag blev av med den.

Hur många timmar har du på FiveM? 660 timmar

Hur hittade du Multistaden? Det var på sommarlovet, mina polare rekommenderade denna server och jag hade aldrig spelat FiveM innan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad några gånger tidigare vilket jag ångrar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka