Accepterad Ruzzy | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Ruzzy#5721

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Hans Stenbäck. han är för 1970-06-25 och är en fantastisk härlig människa! Han gillar att umgås med vänner och tackar aldrig nej till ett gått skratt! Han är född utanför Stockholm i en liten by som heter Furusund. Han hade en väldigt bra uppväxt, han hade mycket kompisar och han fick relativt bra betyg. Som liten ville han bli läkare men gav snabbt upp på drömmen när han insåg hur mycket tid man behövde lägga ner för att bli läkare. Han blev mekaniker utanför Furusund och började laga bilar och tjäna pengar på det. Han köpte sin första lägenhet tillsammans med hans flickvän Gunilla när han var 21 år gammal. Han ville börja med något nytt jobb och såg inte så många möjligheter i lilla staden där han bodde, han flyttade hit för att testa något nytt jobb som han kan få intresse för.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har rollspelat i ungefär 1 år på unive. Jag har över 1,250 timmar på unvie och jag skulle vilja skapa en ny karaktär som sticker ut ur mängden. Vill skapa en karaktär som inte är en grabb som är kriminell och skjuter hejvilt. Därför vill jag skapa en karaktär som är väldigt jordnära och kommer bidra med bra och socialt rollspel. Jag är en väldigt pratglad person som gillar att sociala sera mig med personer. Därför gjorde jag en karaktär med ett speciellt karaktärsdrag som upplevs som pratglad och trevlig. Jag vill ha ett jobb som t.ex qpark då an får prata med många personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på denna server för att jag har varit whitelistad tidigare. Jag vet hur många yrken och karaktärsval man kan göra som whitelistad och jag skulle säga att man kommer kunna utvecklas något enormt inom rollspel och whitelistad. Jag vill skapa en rollspel's karaktär som man inte har sätt tidigare och vill göra den speciell med egna karaktärsdrag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unvie när jag var ny till rollepel, detta var för ungefär 1 år sedan. Då var inte namnet unive men jag började falla tycker för servern väldigt snabbt, under tiden så har jag utvecklats något enormt inom rollspel och har haft många olika karaktärer med många olika karaktärsdrag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion som laglig person, jag vill att folk ska komma ihåg karaktären för att den sticker ut ur mängden. Jag vill skapa en mysigt och gemensamt rollspel som folk kommer komma ihåg och kunna kolla tillbaka på och känna att "Fan, det där var ett bra scenario" och alla ska vara nöjda. Jag är inte på unvie för att få mest makt eller mest pengar då det är ett regelbrott och det inte är roligt att bara spela för pengar. Jag gör detta för att alla ska bli nöjda och glada när man träffar mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan rollspel server och jag kommer inte göra det heller.

Senast ändrad:
Ifall jag behöver utveckla något så är det bara att skriva, skrev en bråkdel av det jag kunde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka