Nekad Ruzzy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Ruzzy36

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Stig Karlsson, han är en väldigt trevlig kille som gillar att bjuda på sig själv, han är 53 år och jobbar i en verkstad. Hans största intresse är motorcyklar och andra typer av fordon, som till exempel bilar. Han växte upp med sin pappa Hans Karlsson och mamman Annika Karlsson. Stigs pappa dog år 2005 och sedan dess har han haft det tufft. När han växte upp så hade han många barndomsvänner som han träffar på idag, hans närmaste kompisar heter Lars, Engla och Jonas. Alla de 4 växte upp tillsammans och gick i samma skola hela sitt liv. Stig hade det ganska bra ställt, han bodde i ett hus ute vid kusten som hade 2 våningar, han delade det med sin pappa, mamma och hans 2 systrar. När han slutade gymnasiet så var han väldigt skoltrött och valde därför att hoppa av där efter, han insåg att det inte fanns så många möjligheter till jobb i hans stad och bestämde sig för att flytta. Utan pengar och ingenting så började han gå runt och fråga ifall något jobb sökte anställda. Han hittade ett ställe som kallades för Vianor där de besiktade och pimpade om bilar. Han fick bo hos en av de som jobbade på Vianor tills hans ekonomiska kris var stabiliserad. Ungefär efter 2 år av hårt arbete så fick han en bostad som han flyttade in i. Han hade jobbat ett tag och sedan fick han sparken, det gjorde så han blev deprimerad och under samma period så gick hans pappa bort. Han insåg att han behövde ta itu med sitt liv och skaffade ett jobb på mekonomen som han fortfarande idag håller på med. Hans intresse för bilar var den drivande kraften för att komma igång och jobba och efter han betalade av sin lägenhet så hade han råd att köpa sig en mercedes från 2012 som han alltid velat ha. Han jobbar väldigt mycket så han har inte så mycket fritid, när han väl har det så gillar han att åka ut med sin bil och träffa polarna och han gillar också att dra till barer och spela biljard, han har blivit en riktig fena på det. Under tiden som han jobbar på verksdagen har han bland annat hittat sig en flickvänn, som var inne en dag på verksdagen som behövde hjälp. Stig fick direkt ögonen för henne och två veckor efter deras första träff så gick de ut. De har snart varit ihop i 3 år och väntar sitt första barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög social rp, mycket roliga scenarios med folk på servern. Det jag framför allt vill göra är att göra en gubbe som sticker ut, och folk kan minnas. Jag följer också alla regler på servern dvs håller det lungt och alla mina scenarion kommer vara utifrån ett helhetsperspektiv och inte egoistiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna för att ha kul, och att det bästa i ett scenario kan vara att de andra faktiskt vinner. Viktigaste är inte att vinna utan att ha kul och bra scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår reglerna. Exempelvis powergaming elelr rdm. Powergaming kan vara att du kör i 300 km/h in i en vägg och sedan kliver ut ur bilen och går iväg som det inte var någonting. Det kan också vara att vara kiminell utan kriminell roll, att man inte får rollspela som kriminell ifall man inte är det i discorden. (alltså rollen krim)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 1800 timmar på rollspel. Och 1500 på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
endast 1 ansökan på 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka