Accepterad Ruzzy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? Ruzzy#5721

Hur gammal är du? född 2007

Hur många timmar har du på Fivem? runt 1400 på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill fixa Club the Muneno och utveckla denna club så att den blir ännu bättre, samt så vill jag få personer som jobbar där att vara aktiva och ha hög och seriös rp nivå. Sen så vet jag hur allt dunkar där eftersom att jag har varit delägare där en gång tidigare och då så funkade allt bra osv, eftersom att vi hade just arbetare som var aktiva samt hade väldigt hög RP nivå, på stället. Sen sist så vill jag bil ägare eftersom att jag har erfarenheter av att vara Chef eftersom att jag har varit Chef på Marja lisas AB så jag vet hur man ska vara som Ägare/Chef, samt så vet jag att det behövs en väldigt seriös Rpare ägare där så att allt ska sköta sig mycket bra. Sen så ska jag försöka göra Club the muneno till den bästa klubben i unive och nu undrar ni Men hur ska han lyckas med det? Jo jag ska börja med att få upp statusen osv med reklam, sen så ska jag hålla i intervjuer och bara anställa seriösa och bra rpare som vet vad dom håller på med. Sen så ska jag hålla i välplanerade fester där det är många anställda som jobbar och så att det blir en succes, sen efter det så skulle jag donera egna pengar IC för att vi ska få så bra förutsättningar som möjligt och tillslut bli den bästa baren i unive! jag vill göra den attraktiv och kunna göra så det blir en aktiv klubb, dvs upprepade gånger så ska vi ha fester och vissa gånger fyra ut lokalen till någon som kanske behöver den. Jag vill skapa en bra klubb som kan göra många olika saker för att kunna bygga upp den ännu mer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag och mina kompisar var faktiskt dom första av alla som ägde Yellow Jack, så det var vi som såg upp till ett det var bra under våran tid som ägare och därför har jag erfarenheter av drinkar osv. Sen så har jag som sagt varit marja Lisas Chef så jag vet hur man ska vara som Chef - Bestämd, trevlig och tydlig, sen så har jag också som sagt varit delägare där så jag vet hur allt fungerar med drinkar osv samt hur allt byggs upp, och ifall jag blev Ägare så skulle jag fått upp club the muneno från botten till toppen!! Sen så har jag varit biträdande Chef på Securitas och Taxifirman och det som gjorde mig till Biträdande var att jag gjorde det jag skulle med rätt scenarion osv plus att jag tog hand i lite viktiga saker på ett väldigt bra sätt! Jag har också varit chef på Sjukvården, Taxibolaget, Club the muneno, Brittas, Securitas, räddningstjänsten, och jag har alltid gjort mitt bästa för att de jobben ska vara attraktiva och ha många personer som jobbar. Som till exempel när jag var sjukvårdarchef, under den tiden så jobbade jag med 1 annan person och vi 2 styrde upp så det fanns ca 20 sjukvårdare som var utbildade hela tiden, vi höll i utbildningar och hade en aktiv kår. Jag skulle vilja göra denna klubb till samma sak, kanske 6-7 styckna som har olika platser inne ofta, en som är festplanerare, en som är dörrvakt mm.

Berskiv din karaktär? Namn: Stig Karlsson
Född: 1968-04-27
Karaktärsbeskrivning:
Min karaktärs namn är Stig Karlsson, han är en väldigt trevlig kille som gillar att bjuda på sig själv, han är 53 år och jobbar i en verkstad. Hans största intresse är motorcyklar och andra typer av fordon, som till exempel bilar. Han växte upp med sin pappa Hans Karlsson och mamman Annika Karlsson. Stigs pappa dog år 2005 och sedan dess har han haft det tufft. När han växte upp så hade han många barndomsvänner som han träffar på idag, hans närmaste kompisar heter Lars, Ylva och Jonas. Alla de 4 växte upp tillsammans och gick i samma skola hela sitt liv. Lars hade det ganska bra ställt, han bodde i ett hus ute vid kusten som hade 2 våningar, han delade det med sin pappa, mamma och hans 2 systrar fram tills sin pappa dog. När han slutade gymnasiet så var han väldigt skoltrött och valde därför att hoppa av där efter, han insåg att det inte fanns så många möjligheter till jobb i hans stad och bestämde sig för att flytta. Utan pengar och ingenting så började han gå runt och fråga ifall något jobb sökte anställda. Han hittade ett ställe som kallades för Vianor där de besiktade och pimpade om bilar. Han fick bo hos en av de som jobbade på Vianor tills hans ekonomiska kris var stabiliserad. Ungefär efter 2 år av hårt arbete så fick han en bostad som han flyttade in i. Några år senare träffade han sin fru som han senare flyttade i hop med och fick 2 barn, han fixade ett nytt jobb på autoexperten något år senare där han känner att det var bra anställda och kände att det jobbet var väldigt trevligt. Sen kom det en ny chef som inte gjorde det lika bra och bestämde sig för att ändra arbetarvilkoren som gjorde så han inte ville stanna kvar. Därför känner han att ansöka hit skulle vara en bra ide och kunna fixa denna klubb till den bästa den har varit.

Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, har rollspelat i 1,400 timmar på unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka