- Meddelanden
- 395
- Reaction score
- 46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chefsjobb.
Vad heter du IRL? Hugo
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 640+ på multistaden.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har ett stort intresse för bilar och vill rpa som mekaniker. jag vill få igång den till en aktiv bilverkstad och få aktiva arbetare.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har vait chef på ett antal ställen innan och ar jobbat som mekaniker på flertal verkstäder som falk, och mekonomen.
Berskiv din karaktär? Han heter Christian Andersson och är 24 år gammal. Har stort intresse för bland annat bilar, mat och drinkar. Gillar att umgås med sina vänner och har alltid ett skämt uppe i rockärmen. Han växte upp med sin pappa Clas och bodde med honom tills han var 19 år då han flyttade ut och började bosätta sig här. Nu vill han bli mekaniker och därför sökte han hit.
Hur ofta kommer du vara inne? 6-7 timmar om dagen minst.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Hugo
Hur gammal är du? 13
Hur många timmar har du på Fivem? 640+ på multistaden.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har ett stort intresse för bilar och vill rpa som mekaniker. jag vill få igång den till en aktiv bilverkstad och få aktiva arbetare.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har vait chef på ett antal ställen innan och ar jobbat som mekaniker på flertal verkstäder som falk, och mekonomen.
Berskiv din karaktär? Han heter Christian Andersson och är 24 år gammal. Har stort intresse för bland annat bilar, mat och drinkar. Gillar att umgås med sina vänner och har alltid ett skämt uppe i rockärmen. Han växte upp med sin pappa Clas och bodde med honom tills han var 19 år då han flyttade ut och började bosätta sig här. Nu vill han bli mekaniker och därför sökte han hit.
Hur ofta kommer du vara inne? 6-7 timmar om dagen minst.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? ja