Ruzzy | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo jag har varit tjänsteman flera gånger och jag var säkerhetsvakt förut. Sedan så vet jag hur man ska agera i svåra situationer som t,ex vid en stor brand eller hur man gör HLR. Jag har varit läkare på sjukhuset så jag vet hur man gör HLR men man ska ju alltid kontakta sjukhuset först för att se till att få hjälp på plats. Sedan så vet jag att men inte ska ta för många risker men om jag får säga såhär, t,ex så är det ett slagsmål vid Marja lisa då så skulle jag först ha hämtat förstärkning och sen agerat och ifall det utvecklade sig mer så skulle jag ha kontaktat polisen. Sen så har jag också varit biträdande på securitas biträdande, räddningstjänsten och marja lisa chef så jag vet hur man ska vara som chef - bestämd, trevlig och tydlig. Jag kommer att styra upp Securitas och lägga ner skitmycket tid på det, jag vill göra så alla anställda kommer trivas och må bra. Men samtidigt vill jag ha bra rp inom securitas och bara anställa folk som är seriös och är bra på att rpa. För att jag vill kunna hjälpa multistaden till att bli det bättre samt att göra så att det blir mindre slagsmål mindre döda personer i olyckor osv. Sedan också för att jag älskar att rädda liv samt hjälpa dom som har det väldigt tufft att försöka få upp dom på banan igen med donationer osv. Men sen också för att jag har erfarenheter av det eftersom att jag har varit tjänsteman ett antal gånger där jag har räddat många liv. T,ex när jag var sjukvårdare så tyckte min Chef att jag var väldigt dålig till en början men sedan så lärde jag mig av mina misstag och blev en av hans favoriter på jobbet. Det berodde på att jag ville rädda fler personer samt motivera andra att aldrig ge upp oavsett.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varigt biträdande chef innan, jag har också varigt chef på ett antal olika jobb så vet hur man kan styra upp jobb och göra de attraktiva och arbetare som är aktiva. Jag har varigt polis tidigare och vet hur man hanterar tjänstevapen. Jag har varigt t.ex Chef på Taxifirman, Yellow jack, biträdande räddningtjänst chef, biträdande securitas chef, marja-lisa chef, gunnilas chef och annat. Jag vill test något nytt och styra upp detta jobb och göra det aktivt och ha securitas personer utanför ställen för att se så verkligt ut som möjligt.

Berskiv din karaktär? Christian är en väldigt glad person som gillar att jobba, äta och massa annat som är roligt, Christian Andersson är född 1995/06/22. Christian som karaktär skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp värld. Christian är en väldigt glad person som älskar att banta och träffa folk samt att säga till dom som gör fel, han älskar att äta och laga mat. Christian är en livsnjutare som sagt som gillar att äta goda måltider och att ibland att plugga för att flexa med att han är smartare än dig haha sitt ner. Christian gillar att spela fotboll och sälja bilar samt att lära folk en läxa ifall dom gör fel så att dom inte gör det igen, ifall dom misslyckas flera gånger så skulle Christian gett dom ett stort jävla prov om vad som är rätt och fel. Christian kommer alltid att följa reglerna och han kommer aldrig att bryta mot dom oavsett om han blir tvingad att bryta mot dom så kommer han inte att göra det. Christian älskar att prata med nytt folk, eftersom att han är så pratglad och han får ny vänner överallt, men han växte också upp med en far som var bilmekaniker och när han gick ur skolan så hoppade han av gymnasiet för att börja jobba direkt. Han började jobba som Bilförsäljare efter många om och men med Chefen, eftersom att han inte hade en utbildning så fick chefen lära han det viktigaste och sedan så blev han en topp försäljare som sålde 5 - 10 Bilar om dan och blev höjd. Men han tröttnade och valde att ansluta sig till dom dåliga kretsarna, bara föra att han var desperat efter pengar. Men han fick psykhisk vård och tog sig ur dom kretsarna och blev tillslut en person med bättre självkänsla.

Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar per dag, 6-7 på vardagar och 10-12 på lov och helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka