Accepterad Ruzzy | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: Ruzzy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruzzy

Vad är din discord tagg? Ruzzy#5688

Vem var det som bannade dig? Vinzzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft ~ Vinzzy Vill du överklaga din avstängnin?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi rånade en kille som såg oss vid en död kropp, så vi rånade han på vägen. jag förstår att man inte skulle ha gjort det på sättet vi gjorde och jag förstår att jag har gjort fel till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle tjäna lite snabba pengar, så vi tog en kille som hade sett oss vid en "död" kropp. Då vi tänkte att han sett för mycket så rånade vi han. Då vi tog han och rånade han i ungefär 1 minut och 30 sekunder. Sedan tog vi han bakom Ikea och rånade han där. Sedan tog vi vår bil och åkte iväg. Vi blev tillkallade dit sedan och sa att vi blir bannade i 15 dagar. Hoppas jag kommer få en till chans inom 15 dagar då jag verkligen vill höja RP nivån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var för långt med 15 dagar för att råna på en motorväg, jag har insätt felet i detta och jag tog lärdom av det, samt att det inte kommer hända igen. Han har också något emot mig vilket jag tycker är tråkigt och därför tycker jag han var lite partisk i detta. Men jag förstår ändå felet jag har gjort och jag kommer inte göra det igen. Jag hoppas jag kan få en till chans att komma tillbaka tidigare för att visa att detta inte kommer hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5, det var när jag var väldigt ny och jag inte kunde rpa, ungefär i augusti.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var ny, samt att jag inte hade så bra koll på RP tidigare. Det var när jag var helt ny, så typ 3 månader sedan. Som att jag krockade in i en kille i 80 när jag var på mc och sedan åkte iväg. Det var innan jag förstod hur man skulle rpa och hur man skulle ta och hantera detta scenario. Som att när jag krockade så skulle jag ha rpat skadad och kanske svimmat så vi kunde ha gjort ett sjukhus scenario istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit in han i bilen och tagit han där ifrån direkt. Samt att inte tagit han utanför IKEA. Kunde ha gjort det smidigare och bättre, jag skulle ha tagit han i bilen direkt så ingen hade kunnat se honom. Vi hade tagit han till en annan plats som bakom ett hörn (typ en gränd som är tom) och sen rånat han där. Allt gick så fort så han inte tänka igenom. Jag lovar att göra det till nästa gång, och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag tog lärdom av de och jag kommer att tänka mig för till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka