Accepterad Ruzzy | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruzzy

Vad är din discord tagg? Ruzzy#5688

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? 15 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle peka finger till min polare och råkade skjuta han, då blev det missförstånd och han sköt tillbx. Jag skulle hjälpa han och blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare var ute och åkte med bil, vi skulle till vårat gäng hus och jag körde förbi de och då skulle jag peka finger och råkade skjuta 2 gånger. Jag var inte beredd på det då jag inte trodde jag höll i den. Då blev det ett missförstånd och han sköt mig tillbaka. Jag råkade träffa honom och det var verkligen inte meningen, då skulle jag ta honom till sjukhuset och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror personligen jag inte kunde rå för att jag råkade skjuta, men tycker det var tråkigt att han inte tog mig in i support eller liknande innan utan bara bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De bans jag har fått var när jag var väldigt ny på servern och inte kunde alla regler. ungefär första veckan av rp. Men jag har lärt mig och jag har förbättrat mig inom rp och det jag gjorde var nog ett missförstånd men hoppas ni kan förstå ur min synvinkel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte hur jag skulle ha gjort, ska tänka mer på ifall jag håller i min pistol eller ej. Men det var absolut inte med meningen och kommer jag upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer vara mer uppmärksam på hur jag rpar i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka