Accepterad Ruzzy | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: Ruzzy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruzzy

Vad är din discord tagg? Ruzzy#5688

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, fearrp, slår under vanligt personrån.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog en polis efter kidnappning, jag hade en shotgun riktad mot mig,powergamade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag kidnappade en polis och när vi var färdiga så slog jag han 1 gång, när polisen stannade mig och rikade shotgun så åkte jag iväg för jag fick panik. Jag gömde mig och åkte iväg och sedan blev bannad. Det var väldigt dumt av mig och skulle inte ha gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag har gjort mycket fel. Jag har lärt mig av mina misstag och jag fick panik då jag inte ville sitta inne i fängelset.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick de för länge sedan så vet inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte ha slagit polisen och sitället sagt, ifall du säger något kommer jag skjuta dig. och jag skulle ha hoppat ut ur bilen när jag hade en shotgun riktad mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer alldrig göra samma igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka