Accepterad Ruzzy | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: Ruzzy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ruzzy999/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruzzy

Vad är din discord tagg? Ruzzy#5688

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ljuger i report

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev /report dog av ingen anledning. Jag gjorde fel i det och kommer inte göra det igen. Jag ångrar mitt misstag och har insätt att jag har gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå till toreg för att hämta bil, då var det någon som körde på mig och jag skrev /die för att göra det mer värkligt,sedan skrev jag en report /report dog av ingen anledning. Det jag egentligen skulle ha gjort är: När jag blev påkörd skulle jag skrivigt en report där det stod följande: /report jag blev påkörd av ingen anledning och undrar ifall jag kan få ress. Samt att jag skulle inte ha ljugit från början vilket var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt ban. Då jag ljög i en report vilket jag gjorde fel i. Jag ångrar det jättemycket och hoppas jag kan komma tillbacka. Jag kommer inte göra samma misstag igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var ny så jag kunde jag inte alla regler fult ut, men jag läste de så jag kunde varenda en och gick vidare och rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle ha skrivigt en report om att någon körde på mig istället för att skriva att jag dog av ingen anledning. VIlket var fel av mig och jag kommer aldrig göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka