Accepterad Ruzzy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Ruzzy36

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är erfaren fivem rpare som har varit på Unive sedan 2020. Jag vet hur allt fungerar och jag har bevisat att jag har varit en bra plats i Staff teamet då jag varit Head Mod på Multistaden (tidigare Unive). Jag är mycket bra lösningsorienterad och mogen person som kommer kunna fixa alla bråk och konflikter mellan alla spelare som bryter reglerna på servern.
Jag kommer lägga ner den tid som jag har över när jag inte studerar eller är ute och träffar vänner.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om jag ska vara helt ärlig så rollspelar jag inte så mycket numera, dock är jag mer här för att kunna få server till en bättre plats mer regelmässigt.

Rent spontant gick jag in och kollade i viktigt där jag såg titlen "Hetsande mot poliser" vilket skulle vara ett stort problem i rollspelandet på servern då det inte är något realistiskt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Problemet med "Hetsande mot poliser" är ju att det inte är verkligt, eller så roligt för poliserna. Därför skulle ja se till att vi informerar medlemmarna (och spelarna i helhet) att det inte är acceptabelt för att kunna ha en hög rp nivå som vi strävar efter. Sedan skulle jag ta upp me de högre staffsen att vi behöver öka längden på ban för folk som bryter mot reglen som vi jobbar efter (i detta fall copbait) och sedan informerat andra folk i staffteamet att vara uppmärksamma på folk som bryter mot den reglen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska agera profitionellt, av den anledningen att man ska kunna få en seriös bild av Staff teamet då det är dem som representerar servern i första hand. Ifall man inte har profitionellt staffs kommer det i sin tur leda till icke seriösa spelare.

Agera seriöst gör man genom att ta saker på alvar, sen får man inte vara hur alvarlig som helst för man ska kunna ha roligt oavsett. Man ska ta sitt jobb på ett bra sätt, inte vara omogen. Man ska kunna lyssna på alla parter som är inblandade.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Beroende på då jag är studerande, men kommer kunna vara aktiv 2 timmar + varje dag för att kunna göra det jag hinner med.

Hur länge har du spelat på Unive? 30+ år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit på olika serverar under snart 4 års tid, men under de senaste 3 åren har det mest varit unive och varit staff (så högt som head mod). Vet hur mycket av sakerna som staffs gör fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka