Nekad Ruzzy | Ansökan till Servervakt [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2020

Vad heter du på discord? Ruzzy#5688

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu under lov så kan jag spela från 08-10 - 00.30

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan början av augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kolla så alla skötte sig och följde reglerna, då jag är polis så finns det många som bara går fram och slår ner oss vilket inte är så kul och de inte blir bestraffade för det. Men jag hade absolut inte kickat i scenario, utan väntat till efter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Då detta e servern jag bara har spelat på och kommer spela på så vill jag också att alla följer reglerna, men det kan finnas ganska många lallare vilket jag vill få bort och därför vill jag bli sv på multistaden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är med i väldigt många scenarion och där förekommer det många lallare som vill förstöra men också vanliga spelare som gör fel, jag hade väntat till scenariot var slut för att kicka de så jag inte abusear mina krafter som sv.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv och jag upplever att det finns väldigt många torllare som bara är där för att förstöra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill kicka de som inte kan bete sig eller bara är där för att förstöra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, jag har varigt tidigare mod på denna server.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varigt bannad några gånger, men det var när jag var ny och jag kunde inte riktigt reglerna fult ut vilket jag kan nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Alla frågor då jag vart sv ansvarig och man måste skriva rätt så mycket minst typ 4-5 rader yani

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka