Nekad Ruzxix | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzxix

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ruzxix/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? 👻🎃ℜ𝓊𝕫𝓍𝓲𝓍™#9855

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Svensson han är en man som är 20 år gammal. Han har alltid hållit på med kriminella handlingar och han har själv varit Sinaloa cartel boss och Ravens of doom V.President. Han hade en ganska jobbig uppväxt då hans pappa var en alkolist och höll på med kriminella handlingar då vart det så att Adam Svensson följde med sin pappa i ung ålder och började med kriminella handlingar då vart det så att han tappade mycket vänner som han hade i skolan och han hade ganska jobbigt i skolan eftersom han höll på med kriminella handlingar men nu så flyttar han till en ny stad och ska leta efter nya kompisar och ha det roligt med de och så ska han ha roligt med resten i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer kunna bidra med en hög rp och att träffa nya folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och att bidra med att folk kommer ha det roligt på servern när de rp:ar med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet ska spela så att man inte hela tiden vinner scenarion och man inte rpar på powergaming 2. Man ska därför inte göra allt man kan för att vinna ett scenario utan att man ger upp och låter motsatta sida vinna scenario.

Hur hittade du Unive? Sett servern mycket på youtube och twitch och sen har mina kompisar rekommenderat servern.

Nekad, Utveckla Din ansökan och mer om varför du ska bli medlem, samt hur du ska bidra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka