Nekad Rustyyy | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rustyyy

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? rus7yyy

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Aj och kommer vara född 2000-11-05 han har haft en tuff men ändå rolig uppväxt då han hade det kämpigt med vänner och skolan sedan när han började gymnasiet så valde han att hoppa av och jobba med sina andra vänner det vill säga dem som gör lite mer dåliga saker så han började springa åt folk och sedan hoppade av det livet och blev jagad i år men nu har han flyttat till unive eftersom han vill bli polis och bekämpa brottsligheten och få alla att känna att det alltid finns någon som kommer stötta en igen svåra tider.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och trevliga scenarion jag kommer bidra med en hög rp nivå och kommer försöka lära ut fivem/unive reglerna så gott jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte ska spela endast för att vinna scenarion utan man ska spela för att ha roligt och kunna förlora ett scenario alltså du ska inte ta illa upp till att ha förlorat ett scenario utan du ska va nöjd att du bidrog till ett roligt och utvecklat scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna, de viktigaste reglerna enligt mig är, suntförnuft, Vdm, Rdm, NLR, pwg, copbait, Suntförnuft: lågiskt tänkande inte t.ex. gå och skjuta på torget. VDM: vehicle deathmatch man använder sin bil som ett vapen. RDM: Random deathmatch man dödar någon utan anledning. NLR: New Life Role man ska inte minnas vad som har hänt i ett scenario om man t.ex. dött, Powergaming: är om du t.ex. krockar med din bil och bara kör och inte rpar på skador efter krocken. Copbait: Man försöker få polisens uppmärksamhet och försöker få dem att stanna eller jaga en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har det då jag har rpat på många fivem servrar innan, har även varit staff men det var längesen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan, ex berätta mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka