Accepterad rustyninja | Ansökan till servervakt [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Användarnamn: rustyninja

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Vad heter du på discord? Papa Smurf#7918

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ hela dagarna

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv på servern och jag kommer hjälpa till väldigt mycket och jag vill bidra med ett allmänt bättre rp på servern, och jag ser väldigt många som kaxar sig och slår folk på green zone och jag ser även väldigt många som vdmar och kör väldigt snabbt inne i staden, och jag kommer inte tveka att kicka mina vänner om dem gör något fel!. Jag kan även reglerna väldigt bra och jag ser väldigt många som bryter reglerna på servern! och jag vill bidra med så mycket jag bara kan för att det ska bli bättre rp på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag älskar denna servern och därför vill jag bidra med så mycket jag kan till servern för göra den bättre, och sen ser jag väldigt många som gör fel på servern och då måste jag gör något åt det så dem inte gör om det hela tiden. Jag vill även bli det för då kan staffsen ta tag i viktigare grejer en folk som kaxar sig på greenzone och sådant!.Och jag är extremt trött på sånna som bara bryter mot reglerna i servern hela tiden! och när jag kör på gatorna så märker jag att det är väldigt många bilar och då kan jag ta bort dem så dem inte är iväggen för alla som kör på väggarna . och jag vill föhindra att folk kör in mig varje dag och jag vill kunna göra något åt det istället för kalla på staff hela tiden:).

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag! :)

Har du varit bannad på serven förut? Ja några gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej multistaden är bäst alla dagar i veckan! :3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka