Nekad Ruski | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ruski

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198142202472

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ruski

Vad är din discord tagg? Ruyski#8631

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kön för att köpa en bil vid bilhandlaren, och det var väldigt mycket folk där men jag stod i kön med 2 meters avstånd som securitas bad oss, men när det väl var min tur så kom det en mc knutte och ställde sig framför mig och jag bad han att inte tränga sig, men det ända han sa var att han skulle ge mig 20tusen efteråt men jag ville inte ha några pengar, för jag stod ju i kön som man skulle, så jag ropade på han som stod i kassan och han sa inget utan tog hans beställning före mig, så jag sa åt han en sista gång att jag stod före han och då ignorerade han mig så jag bestämde mig för att ge han en fet box och då knockades han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom jag inte hade gjort fel, för jag stod i kön och väntade minst 10 minuter för att det skulle bli min tur, för att sedan att någon ska tränga sig precis när det blev min tur, det här var även ett verkligt scenario då man skulle kunna få ett slag ifall man tränger sig så när man ska handla.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser inte riktigt något annat jag skulle kunna göra då tillomed han som jobbade där sket i det jag sa, för han sa först till killen du stod väll inte här innan, och då sa killen med mc västen att han gjorde det men han gjorde verkligen inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska slå någon sådär men jag gjorde fortfarande inte fel då jag bara var där för att köpa min bil men någon trängde sig när jag skulle precis berätta vad jag ville ha för bil.

Har du läst våra regler? Ja
 
Det finns alltid andre metoder än våld! Gör ett ordentligt scenario och använd tiden som finns kvar på din ban för att tänka över hur du ska utveckla en realism i ditt rp! Med vänliga hälsningar Fader Groggen :)
 
Tillbaka
Top