Nekad rushlov | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rushlov

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? 𝘉𝘰𝘣#0312

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Max är en ung man i sina tidiga tjugoårsåldern med kort, mörkt hår och blåa ögon. Han är en talangfull idrottare och har spelat fotboll sedan barndomen. Utöver sin sport älskar han att engagera sig och hjälpa människor i behov. Max har alltid haft en stark vilja att göra skillnad i världen och anser att det bästa sättet att uppnå detta är genom att hjälpa andra.

Han är en omtänksam individ som bryr sig mycket om sina vänner och familj. Han är en god lyssnare och finns alltid där för att stödja dem som behöver honom. Trots de utmaningar han möter på sin väg ger Max aldrig upp på sina drömmar. Han är envis och kämpar för att uppnå sina mål.

Max är också äventyrlig av naturen. Han älskar att utforska nya saker och är inte rädd för att ta risker. Till exempel har han testat fallskärmshoppning och bergsklättring och njuter av att upptäcka nya platser.

Det som utmärker Max är att han alltid bär ett leende och sprider glädje till människor han träffar. Han är en inspirerande person som har en passion för livet och allt det har att erbjuda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en högkvalitativ rollspelupplevelse genom att skapa intressanta och engagerande scenarier som ger spelarna på servern en unik spelupplevelse. Med min förmåga att skapa utmanande och intensiva situationer kan jag skapa spännande scenario.

Jag ser fram emot att kunna erbjuda spelarna på servern en varierad spelupplevelse som håller dem engagerade och underhållna. Genom att kombinera min kreativitet och kunskap om rollspel kan jag bidra till att skapa en dynamisk och spännande spelvärld för spelarna att njuta av.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att se från andras perspektiv i ett scenario och att man ativt försöker förstå deras behov och mål. Genom att göra det kan man främja samarbete och öka förståelsen mellan människor.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka