Nekad rushen | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rushen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011118806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matheo

Vad är ditt discord namn? Matheo.R#7492

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. hej! jag heter Rushen Aram jag är en skön grabb från Västerås. Jag är 21 år. Jag har haft en jobbig uppväxt så jag flyttade till den här staden o ska jobba med det jag älskar mest bilar!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar RP och försöker skapa liv i unive. Jag ska bidra med mycket tid och en hög nivå av RP. Jag ska göra allt jag kan för att skaffa jobb och när ja får jobb ska jag jobba så hårt jag kan för att göra det här till en bättre stad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker att unive är en bra server och vill ha whitelist för att kunna göra mer saker och se vad man mer kan åstakomma med på den här servern.

Hur hittade du Unive? fick tips av en vän att unive är en serös RP server o älskar serös RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna få jobb på falk eller autoexperten o kunna hjälpa folk med deras bilar för att tjäna pengar o kunna leva ett lyckligt liv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på redlineRP men spelar inte där nu förtiden tycker det är skönare med svenska.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka