Accepterad Rusharen | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rusharen

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ditt discord namn: Rusharen

Ditt Hex-ID: steam:11000015f0a8428

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna alla roller. Krim. och ban 4 dagar

Vem/vilka tog beslutet? Oge wippen

Varför tror du själv att beslutet togs? Inte vet jag. Dem kanske såg det på ett annat sätt. Eller så e dem vänner med denna killen. Inte vet jag har kollat upp detta med flera folk/staffs dem säger att det där är absolut inte indragna alla roller.
. Personligen har jag inga problem med oge. Men jag är trött på att få indraget för fattiga anledningar. Tycker det är extremt hårt Att ge indragna roller för detta. Jag hann inte ens få en chans på servern. Max en varning för detta inget mer. Vill in och köra han inte köra krim rp ens. Köpte lixom krim denna dagen för 232 kr.

Hur är beslutet felaktigt? Det springer en kille ungefär 15 meter ifrån mig med vapen uppe han riktar inte eller någonting. Jag drar upp mitt vapen jag börjar rikta samtidigt som han börjar rikta mot mig och sedan skjuter jag han i benet. Man kan se på klippet att vi riktar samtidigt. Men när man tar upp vapnet blir det lite delay. Detta är absolut ingen fear rp. Dessutom när jag hade skjutit ner han så tog det typ 3 min för att han skulle ta upp händerna. Han snackade ooc och sa att vi skulle hoppa support men tyvär fick jag inget klipp på det. Han säger att jag fearar vad annars skulle man göra om en siktar mot dig och du siktar mot en jo skjuta. Jag valde att inte döda han för jag ville va lite mer social. Men det räckte tydligen inte denna grabb kunde inte förlora ett scenario.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jhxVFkfN3QtkUmcNW?invite=cr-MSwyU1AsMjc4NTgzNTYyLA

Senast ändrad:
Tillbaka