Nekad Rusharen | Beslut Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rusharen

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ditt discord namn: Rusharen

Ditt Hex-ID: steam:11000015f0a8428

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna alla roller pbannad

Vem/vilka tog beslutet? Ken emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? jag gjorde extremt dumma grejer. I detta fallet var det meta gaming. Dem valde att banna mig och det gjorde dem inget fel i. Eftersom jag förtjäna det. Dem såg nog detta clipet på medal då jag hade det postat och då såg man på clipet att jag pratade med folk i dc. hjälpte till litegrann ken tog invite till dcn fick 3 andra indragna. men jag tyckte fof att jag va till besvär.

Hur är beslutet felaktigt? Det är inte felaktigt. Det var bara dumt av mig. Jag vill verkligen tillbaka till servern. Jag hade tagit en paus från fivem och nu kom jag nyss tbx och det kändes som att jag nu hade kommit in i det med dem nya reglerna och allt. Det var skitkul inne på unive kan vart det roligaste jag haft. Sedan valde jag att va så dum nog att snacka dc medans jag kör. Och jag vill fortsätta att spendera min tid på unive. Jag kräver absolut inga roller tillbaks. Jag kommer att lösa det där själv. Ken och emilia var extremt duktiga här i detta fall respekterar dem för det. Hade precis kommit in i krim rpn på ett bra sätt. Gått med i allianser osv. Och sen gjorde jag detta fuck vad jag känner mig dum. jag förstår att ni inte kommer ha tillit till mig. Men jag kommer att svära vid hed att jag ska förbättra mig och aldrig göra om detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det står bevis i pm

Jag förstår själv att ni inte litar på mig. men jag lovar detta kommer aldrig hända igen och jag ångrar det grovt. Då unive var skitkul
Jag tycker iaf att ni borde ge mig en chans. Men förstår ifall det ej går.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka