Accepterad .rurre | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.rurre

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ruben

Vad är ditt discord namn? rurre

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo "kinesen" carmona

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? impulsiv och handlar ofta utan att tänka efter, allmän trevlig och skön annars.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo föddes den 20 juni 2000 och växte upp med en italiensk pappa och en chilensk mamma från sin pappa fick han stil och hetta och från sin mamma styrka och lojalitet han är en person med både hård och mjuk sida musiken betyder mycket för honom och hjälper honom att hantera känslor och uttrycka sig han inspireras av artister som 23 Einar och Titan och ser musiken som sin terapi Leo är lojal och bryr sig om sina vänner som han ser som familj han har varit med om svåra saker men är stark och står alltid upp för dem han älskar livet på gatan men drömmer om lugn och frihet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att skapa engagerande och dynamiska berättelser, bygga komplexa karaktärer och interagera på ett sätt som främjar samarbete och drama i rollen. Min förmåga att anpassa mig till olika scenarier och teman kan berika rpn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt bidrar till att skapa en positiv upplevelse för den andra spelaren, även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller möter motgångar. Det handlar om att fokusera på det gemensamma berättandet och dynamiken mellan karaktärerna, snarare än att alltid vinna eller dominera. Genom att låta motparten vinna eller lyckas i vissa situationer,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har lärt mig att rpa för att alla ska ha roligt och inte bara för att jag ska ha kul

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft Tänk noga innan du agerar och försök alltid att vara realistisk RDM Du får inte döda någon utan en legitim anledning eller ett pågående scenario VDM Du får inte använda ett fordon för att döda någon utan en bra anledning eller ett scenario Fear RP Värna om ditt liv i alla situationer och agera som om ditt liv verkligen är i fara Powergaming Gör inte saker som är orealistiska till exempel att krascha in i en vägg i 150 kmh och sedan springa iväg som om inget har hänt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka