Accepterad .rurre | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.rurre

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: rurre16

Ditt Hex-ID: steam:11000016e49c72b

Vad för typ av beslut gäller det? Pban och indraget allt.

Vem/vilka tog beslutet? Mowgli_nr1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag skickade en omogen gif i min gäng chatt, där det är ett rep och en fiktions grej bredvid. Men killen kommer in i våran chatt och skriver direkt att vi ska bli knullade och säger mer, men men. Gifen var menad som ett skämt men jag förstår att det ser dåligt ut, men jag hotade inte honom eller något, det var inte illa menat eller något, utan bara som ett skämt. Jag ber ytterst om ursäkt för det jag gjorde. Eftersom att jag inte riktigt tänkte att det jag skickade var så dåligt. Men det var mitt fel, vill verkligen inte sabba min chans på unive, då jag har blivit bannad ett antal gånger, men jag vill verkligen inte åka på en så lång ban. Förlåt, verkligen från min del, men jag vill ha något kul på lovet med mina polare, och jag vill inte vara bannad.

Hur är beslutet felaktigt? En kille som heter elloboi kommer in i våran chatt och leker ball och säger "knulla er" och att vi är idioter osv. Basically hetsar i våran chatt och spänner sig osv, han hetsar mot absolut alla i vårat gäng och alla blir trött på honom, och jag skickar då en gif men ett rep och en skum gubbe/disney fiction gubbe och då så tar han bild och hoppar supp och då så får jag indraget allt och ban. Tro mig jag har verkligen lärt mig, vill absolut inte vara bannad, vill ha lite kul o spela under lovet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka