Nekad rurre | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rurre

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? 1.rurre

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-09 144344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag förstår varför ni valde att banna mig från Unive. Det är tydligt att jag har brutit mot reglerna, särskilt när det gäller användning av tredjepartsprogram, vilket jag nu inser var ett stort misstag. Jag förstår att ni ser allvarligt på sånt, och det påverkar hela upplevelsen för andra spelare negativt. Utöver det ser jag att jag haft många tidigare bans fler än vad som är okej. Jag har haft några chanser men inte tagit dessa på allvar. Jag ångrar verkligen hur jag har agerat. Det har inte varit respektfullt mot varken er som staff eller communityn. Jag säger inte detta för att försöka snacka mig ur något, utan för att jag vill ta ansvar för det jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och sköt med mina polare och så blev jag dödad av mina egna på något sätt och då när jag var på sjukan så blev jag avstängd permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blivit permanent bannad från Unive. Jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag använde tredjepartsprogram, och även om det var ett dåligt beslut i stunden, så förstår jag idag att det förstör både för servern och andra spelare. Jag ångrar verkligen mitt beteende och vill be om ursäkt till alla som blivit påverkade av mina handlingar. Jag respekterar beslutet om permanent avstängning, men jag ber ändå om att ni kan ge en extra chans till återkomst i framtiden. Jag har lärt mig av detta och vill gärna visa att jag kan vara en seriös och positiv del av servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för fear rp, Efter det har jag verkligen försökt förbättra mitt beteende och spela på ett sätt som är rättvist och roligt för alla. Jag ser nu tydligare hur viktigt det är att ta reglerna på allvar för att bidra till en bra spelupplevelse för alla i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att helt enkelt följa reglerna från början och inte använda några tredjepartsfiler alls. Jag borde ha tänkt längre än bara "vad som är kul i stunden" och förstått att mitt agerande påverkar andra spelares upplevelse negativt, och i slutändan även mig själv. Istället för att försöka få en fördel genom otillåtna medel borde jag ha lagt tiden på att utvecklas på ett ärligt sätt inom rp och vara en del av communityt på rätt sätt. Jag hade också kunnat ta varningarna och tidigare bans mer seriöst, istället för att ignorera konsekvenserna. Kort sagt Jag borde ha tagit ansvar för mitt beteende tidigare och respekterat både servern och dess regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig faktiskt av den här bannen. Jag ser nu hur viktigt det är att följa reglerna och ha respekt för servern och andra spelare. Att använda fusk var ett dumt misstag som förstörde både min och andra spelarens spelupplevelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka