Nekad rurre | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rurre

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810594603/

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad är din discord tagg? 1.rurre

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och sköt med mina polare och så blev jag dödad av mina egna på något sätt och då när jag var på sjukan så blev jag avstängd permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, jag ångrar grovt det jag gjorde och det ska aldrig nånsin ske igen. Vet att jag gjorde ett riktigt dumt val att fuska, jag vet att 320 kanske inte vill ha mig på servern för det jag har gjort, men jag ångrar verkligen detta grovt, har så många minnen från servern och roliga stunder med min polare, vet att jag gjorde extremt fel men vill gärna få komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 22 tidigare bans men fick de bannen runt 2022-2024, då jag blev p bannad december 2024 och kom tillbaka för runt 2 månader sen och de var mest för fear men har lärt mig av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra väldigt mycket annurlunda i denna bannen som att aldrig ens börjat bryta mot serverns regler och hålla på och förstöra för alla andra som rpar på servern och inte fuska. DET KOMMER INTE UPPREPAS. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort mot servern och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är mycket roligare att rpa på servern istället för att sitta och förstöra för alla andra som försöker ha det roligt när dom spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka