Nekad Rurlafriend | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rurlafriend

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378367465/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Rurlafriend#6921

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2003

Berätta om din karaktär. namnet är lars, ålder 51. bakgrunden till lars är att han till början hade en ljus uppfostran tills pappan stack och lars och hans brorsa göran blev kvar ensamma med mamman. mamman försökte att spela ok och att dem inte hade problem med pengar, lars märker detta senare i livet och börjar ta i tu med det på egen hand nämligen stöljder som snattning utav kläder och mat, men då händer det lars/lasses morsa går bort men lars har bränt nästan varje bro eftersom han har ett kriminellt rekord. han ser ingen utväg utom brott och förändrar snattning till bilstjölder och rån. han har ett lagligt jobb och det är som postnords förare. lasse kan vara en emotionell personen som tänker på sitt förflutna ofta- mamman,pappan och brorsan därför kan han ibland bryta ihop både argt och ledsamt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag har en orginell idea med två brorsor som gör allt för varandra och näst intill allt med varandra, jag skulle bidra till bra rp och skapa roliga händelser med invånare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna skapa mer erfarenheter med min karaktär och interacta mer med andra folk, samt bli kriminell för att förfölja lasses bakgrund.

Hur hittade du Multistaden? Top listan swe såklart, och har en polare som har kört på servern tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mer utvecklad karaktär och roliga sammanträffande med folk. Bara ha roligt och utveckla karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade fjällbacken ett tag men har fastnat på Multistaden nu.

Tillbaka