Accepterad Rurlafriend | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rurlafriend

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378367465/

Ditt Hex-ID: 110000118ebb9e9

Vad är din discord tagg? Rurlafriend#6921

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminellt i twitter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad pågrund av regelbrytning- inte använda twitter kriminellt och det stämmer faktiskt så jag erkänner till den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe norrut på kartan och skrev i blocket "/blocket nån som vet pris för tabbe" och så svarade någon "fråga polisen lasse" då svarade jag "/blocket nej mena vart hittar man labbe" på ett skojsamt sätt, detta hade jag inte gjort om jag inte hade missat denna regel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och bröt mot en av serverreglarna jag kommer inte upprepa detta då jag nyss dubbelkollade reglerna och läste om chatt reglarna längst ner. Jag ber om ursäkt för detta och förstår om ban appealen blir nekad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för 3 dagar sedan för VDM, fail rp eftersom jag inte fick ont när min karaktär skadade sig. Det som hände var att jag åkte bil och fick sladd in i en vägg hädanefter så kommer polisen och inspekterar händelsen. Min mic hade buggat ur och dem hörde inte när jag harklade mig och sa att jag hade ont i nacke. Jag lista ut att dem inte hörde mig och använde mig av /me ont i hals för att uppvisa att micen inte funka. Det jag har lärt mig av den tidigare bannen är att micen kan bugga och då fixar man det i voicechat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade dubbelkollat regler och läst dem allra längst ner och sedan inte nämna tabbe/pistol i blocket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får använda blocket/twitter på ett kriminellt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka