Nekad Runk_Fors | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Runk_Fors

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Runk-fors

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran persson är en 19årig vuxen man han är en väldigt rolig person ibland snor han lite cyklar men de vill han slutta med nu för han har bil och körkortfrån. Han är fråtyskland. Han föddes i berlin med sina bröder han hade de väldigt töft mamma hade tre barn ensam inte mycket pengar så han växte upp med att sno cyklar de är där för han är bra på de. Men efter ett tag i berlin så var de så att hans mamma hade hittat ett jobb i paris. Så han och sina bröder och mamma flytta. Pappan fans inte med i bilden så de var lite de också för hon va ensam med tre barn sen flytta han till sverge meb bode här utan pass men mamma fiksa de ovh då flytta vi till unive. hans mamma dog för nåt år sen så nu har han bara sina syckon kvar. görran är väldigt scoial av sig har lätt att skafa vänner och han har redan hyfsat med vänner. Hans mål är att få bra med pengar för att kuna ge till sina syskon. Berätta om din karaktär. Göran persson är en 19årig vuxen man han är en väldigt rolig person ibland snor han lite cyklar men de vill han slutta med nu för han har bil och körkortfrån. Han är fråtyskland. Han föddes i berlin med sina bröder han hade de väldigt töft mamma hade tre barn ensam inte mycket pengar så han växte upp med att sno cyklar de är där för han är bra på de. Men efter ett tag i berlin så var de så att hans mamma hade hittat ett jobb i paris. Så han och sina bröder och mamma flytta. Pappan fans inte med i bilden så de var lite de också för hon va ensam med tre barn sen flytta han till sverge meb bode här utan pass men mamma fiksa de ovh då flytta vi till unive. hans mamma dog för nåt år sen så nu har han bara sina syckon kvar. görran är väldigt scoial av sig har lätt att skafa vänner och han har redan hyfsat med vänner. Hans mål är att få bra med pengar för att kuna ge till sina syskon.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, har karaktär

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer nog vilja va krim eller polis eller en vanlig medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? På unive RP har jag märkt att det kan vara mycket lall icke socialt RP RDM m.m de jag kan bidra med är att inte bidra alls till nån av de här sakerna. Jag och antagligen många andra blir generällt väldigt sura när det är någon som inte RPar på riktigt och bara är här för att förstöra och det är de därför jag vill komma längre in i serverns RP så att vi kan få ännu en säriös spelare på serve

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska spela för makt och pengar untan spela för att det ska vara kul för båda parternas skärm

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag tyvärr men de va länge sen typ pling ljud och nå lall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som är när man dödar någon utan anledning och vdm de är när man använder sitt fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra rpar som gillar unive som har kört där ett tag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka