Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523150114/
Ditt Hex-ID: steam:11000015d27b922
Vad är din discord tagg? runk_fors
Vem var det som bannade dig? Emilia
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår var för att du banna mig men de va inte cop bait jag skulle tutta men tut knappen är en bosst knapp och sen sa jag ju till polisen vi gör om stoppet och sen kom jag på att jag inte hade kör kort så jag drog men de där första va inte menat som cop bait
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på marja och vänta på en vän sen när körde ut där ifrån så stanna polisen mig sen tryckte jag på e och du bosta bilen sen så stanna jag igen men så kom jag på att jag inte hade kör kort så jag kärde där ifrån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va ingen fel aktiv ban för staffen trodde jag gjorde cop bait men de va inte menat att göra de
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev senast bannad för 2 veckor sen kanske jag körde ner från ett tak utan att reagera
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja stannat när polisen stanna mig och prata ut
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag
Ditt Hex-ID: steam:11000015d27b922
Vad är din discord tagg? runk_fors
Vem var det som bannade dig? Emilia
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår var för att du banna mig men de va inte cop bait jag skulle tutta men tut knappen är en bosst knapp och sen sa jag ju till polisen vi gör om stoppet och sen kom jag på att jag inte hade kör kort så jag drog men de där första va inte menat som cop bait
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på marja och vänta på en vän sen när körde ut där ifrån så stanna polisen mig sen tryckte jag på e och du bosta bilen sen så stanna jag igen men så kom jag på att jag inte hade kör kort så jag kärde där ifrån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va ingen fel aktiv ban för staffen trodde jag gjorde cop bait men de va inte menat att göra de
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev senast bannad för 2 veckor sen kanske jag körde ner från ett tak utan att reagera
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja stannat när polisen stanna mig och prata ut
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag