Nekad Runk_Fors | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Runk_Fors

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523150114/

Ditt Hex-ID: 11000015d27b922

Vad är din discord tagg? runk-fors

Vem var det som bannade dig? An1ss68an

Bild på banmeddelande: {8B56C43F-31D8-4BD6-9480-1FE535D4C8AF}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på staffen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog vid mecko och lagga min bil du kommer An1ss68an och pratar om min morsa och sedan spaekar han mig när jag laggar min bil då kör han i väg jag kör efter då så mitt från igen stans stannar han mitt i vägen har klipp på allt och då blir de så att jag kör på han han ramlar av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej men om han står och proviserar mig och sen kör iväg kör jag ju efter men då så stannar han efter ett tag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall, pling ljud men de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte jaggat men han proversera ju och åker iväg som de står att man inte ska gö

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka