Inaktuell Runk_Fors | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Runk_Fors

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Ditt discordnamn: runk-fors

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag gillar att hjälpa och motivera spelare på servern att bidra med en mer seriös rp och kreativ rp. Jag vill också allas bästa och tar seriösa återfärder när det krävs. Men jag samtidigt försöker ge glädje och vara en glädje spridare och inte en dryg och tråkig staff så att man upplever mig som en rolig, bra och seriös staff här på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Problemet jag ser i Unive just nu är att det förekommer mer lallande och att folk inte orkar rpa på tex skador vilket är en super viktig del på servern, och resulterar då i att man inte kan förlora något scenario alls och man bidrar inte med någon rolig rp utan att man spelar för att vinna vilket också då resulterar i powergaming.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur vi ska lösa problemet är att specca mer scenarion när folk blir jagade för det är då detta problem ofta förekommer, se till att dom bidrar med kreativ och rolig rp genom hela scenariot och gör det roligt för båda parterna. Och ge hårdare återgärder powergaming.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar proffesionellt med sin staff roll, man måste se att rollen har en stor betydelse på servern och man ska vara stolt över att ha staff rollen. Ta arbetet seriöst sköta problem som uppkommer proffesionellt, visa att man kan sköta rollen. Det är viktigt för mig att sköta problem osv proffesionellt för att det ska bli rättvist och att det ska bli rätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer staff arbeta så fort jag har tid vilket jag brukar ha ganska mycket, men har pauser då och då, beror på hur intensivt och hur mycket/länge jag har arbetat. Men försöker att arbeta så att jobben blir gjorda, jag kommer även rpa lite då och då när jag har tillgång till att göra det för att också ha det som en mellan paus, men ser jag någon utföra regelbrott eller lallar så komme jag sekunden där till.

Hur länge har du spelat på Unive? 1år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej faktiskt inte

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka