Nekad Runk_Fors | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Runk_Fors

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Vad heter du på discord? runk_fors

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d27b922

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. ute med vänner och brukar fiska typ eller bara hänga runt på jag inte gör de är jag med min familj sen brukar jag gå online köra unive hänga runt och jag jobbar på marja lisa är mest där och jobbar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i snart ett halv år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/ia9TDMijmYZseZhmZ/d1337h4RERBu?invite=cr-MSxWOFQsMjA5Nzk3MzQzLA viste inte riktig hur jag skulle göra kan sicka privat om ni vill de

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att lätt göra för staff/helpers man ska göra som vanligt men om en lallare på håller ton tillexpel om jag ser en kille lalla runt på marja så kan jag första skriva i occ sluta lalla om han då inte lyssnar så kickar jag han men man måste tänka igenom varenda kick

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har vart här ett tag och känner att jag vill utveklas och hjälp server

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är då man inte gör sitt jobb rätt och man typ kickar någon för man inte gillar honom eller om man abuse är när man missbrukar sin servervakt roll man ska kö som vanligt men om man ser någon göra något dumt så använder man den

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-06-25)

Du får ansöka igen 2024-07-25.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka