runesune
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? rune holmberg
Vad är ditt discord namn? tnt_runesune
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag har inte verifierat med bank id och jag kommer inte ihåg mitt namn eller ålder
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam och rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är att min karaktär var väldigt duktig i skolan och han vill utveckla sina kunskaper och bli polis och stoppa gängkriminalitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? att följa alla regler och rpa så bra jag kan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om jag blir rånad eller eller blir tagen gisslan så måste jag lyssna på vad han eller hon säger
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: RDM står för random deathmatch och innebär att man slår eller skjuter någon utan anledning. copbait: copbait innebär att man försöker få polisernas uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag sköter mig bra och jag bryter aldrig mot regler
Vad är ditt discord namn? tnt_runesune
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag har inte verifierat med bank id och jag kommer inte ihåg mitt namn eller ålder
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam och rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är att min karaktär var väldigt duktig i skolan och han vill utveckla sina kunskaper och bli polis och stoppa gängkriminalitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? att följa alla regler och rpa så bra jag kan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om jag blir rånad eller eller blir tagen gisslan så måste jag lyssna på vad han eller hon säger
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: RDM står för random deathmatch och innebär att man slår eller skjuter någon utan anledning. copbait: copbait innebär att man försöker få polisernas uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag sköter mig bra och jag bryter aldrig mot regler