Nekad runesune | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

runesune

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rune holmberg

Vad är ditt discord namn? tnt_runesune

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag har inte verifierat med bank id och jag kommer inte ihåg mitt namn eller ålder

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är att min karaktär var väldigt duktig i skolan och han vill utveckla sina kunskaper och bli polis och stoppa gängkriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? att följa alla regler och rpa så bra jag kan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om jag blir rånad eller eller blir tagen gisslan så måste jag lyssna på vad han eller hon säger

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: RDM står för random deathmatch och innebär att man slår eller skjuter någon utan anledning. copbait: copbait innebär att man försöker få polisernas uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag sköter mig bra och jag bryter aldrig mot regler
 
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?


Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
bakgrund och framtidsplaner för min karaktär
Jag växte upp i en vanlig förort med skilda föräldrar och lärde mig tidigt att klara mig själv. Skolan gick okej, men jag har alltid haft svårt att passa in och hitta min plats. Efter studenten har jag jobbat lite olika jobb, mest för att få ihop pengar, men det har fått mig att inse att jag vill något mer.
Min plan är att utbilda mig vidare, kanske inom något kreativt eller socialt yrke, där jag både kan utvecklas och hjälpa andra. Jag vill bygga ett stabilt liv, hitta trygghet och på sikt kunna göra något jag är stolt över. jag kommer bidra med väldigt bra RP och göra servern till en roligare plats. om jag blir rånad så måste jag hålla med rånaren och lyssna på vad rånaren säger och göra vad han eller hon säger att jag ska göra
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top