Accepterad runeeeee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

runeeeee

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800685884/

Ditt Hex-ID: steam:11000013217cb3c

Vad är din discord tagg? noah_7

Vem var det som bannade dig? Phili320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-28 175421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff valde att banna mig för att det jag sa var väldigt kränkande och d var mot serverns regler om respekt och beteende. Då d står i reglerna att man inte får säga kränkande saker vilket (busunge) är. Jag förstår nu att uttrycket jag använde inte bara var olämpligt utan också väldigt sårande och onödigt. Staff har ett ansvar att se till att alla spelare känner sig välkomna och trygga och jag inser att mitt beteende var väldigt negativt å kränkande som kan ha påverkat både de jag riktade orden mot och andra spelare på servern som får höra den negativiteten. Jag förstår att staff behövde agera för att visa att sådant språk inte accepteras och för att markera att servern är en plats där alla ska kunna delta utan att behöva uppleva trakasserier eller kränkningar. Det är helt rätt av dem att ta banna mig och jag inser nu vad jag gjorde å jag ångrar verkligen att jag sa det jag sa och inser hur dåligt jag hanterade situationen. Om jag får en chans till lovar jag att visa att jag har lärt mig av detta och att det aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stog vid sandy sjukan och väntade sedan kom det personer som direkt började och tjafsa med oss och gick på familj och personangrepp osv vilket är onödigt men sedan kom en tjej som är med de och då var jag redan arg så jag tänkte inte på till vem jag sa de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, utan det var jag som gjorde fel å ångrar mig verkligen. Jag sa något väldigt kränkande mot några personer å då bröt ja mot serverns regler om hur man ska bete sig mot andra spelare. Jag förstår att Philip valde att banna mig eftersom det jag gjorde var fel och skapade en dålig stämning på servern. Det är deras jobb att se till att alla spelare känner sig välkomna och trygga och det jag sa gjorde så att jag förstörde den känlsan då om man omringas om negativitet så blir det mer utav det. Jag ångrar verkligen det jag sa. Det var onödigt och olämpligt och jag förstår nu att det jag gjorde påverkar både personen jag sa det till och hela gemenskapen på servern. Det är viktigt att jag tar ansvar för mitt misstag och jag vill verkligen visa att jag kan göra bättre ifrån mig i framtiden, dock vill jag påpeka att jag inte sa (busunge) mot en speciell person utan då jag var arg å frustrerad så jag sa d till hela gruppen å inte en specifik person då jag it ogillar nån. Jag hoppas att jag kan få en ny chans att spela och visa att jag har lärt mig något av detta. Det var helt mitt fel och jag vill be om ursäkt för mitt beteende. Vill dock påpeka att jag äter sertralin vilket gör att man blir aggressiv och trotsar mycket i mitt fall iaf vilket är vanligt för folk under 18 som tar den medecinen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit felaktigt bannad av anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen på ett mycket bättre sätt genom att tänka efter innan jag sa något alls vilket jag inte gjorde. Då istället för att låta mina känslor ta över och använda ett kränkande ord så kunde jag ha valt att lugna ner mig och försöka lösa situationen på ett respektfullt sätt vilket jag verkligen ångrar nu i efterhand å jag önskar jag kunde gå tbx i tiden å fixa det men tyvärr är gjort å gjort å om jag nu kände mig så frustrerad kunde jag ha tagit en paus från spelet för att lugna mig ist eller uttryckt min åsikt på ett sätt som inte var kränkande för någon annan. Att använda ett kränkande ord hjälpte inte situationen alls då ist gjorde bara allt värre både för mig själv och för den jag sa det till. I framtiden kommer jag att tänka mer på hur jag kommunicerar och se till att jag inte låter frustration ta över på samma sätt igen å om jag får en ny chans så kommer jag absolut inte göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket efter att jag blev bannad. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att tänka på vad jag säger och att alltid visa respekt för andra alla andra oavsett situation oavsett hur sur jag är. Jag har förstått att ord kan såra mer än man kanske tror då man aldrig vet vad den andra gått igenom eller går igenom. Å hur mycket negativitet kan såra folk å även kan såra servern då det kan bli negativ stämning. Jag har också lärt mig att hantera mina känslor bättre och att inte låta frustration ta över när nåt går fel trots detta så har jag adhd å går på adhd medicin som gör mig lugnare men detta är såklart ingen ursäkt nån stans å istället för att reagera med ilska eller säga något olämpligt vet jag nu att det är bättre att ta ett steg tillbaka tänka efter och hantera situationen på ett moget och respektfullt sätt. Den här bannen har varit en ögonöppnare för mig, och jag är fast besluten att göra mitt bästa för att följa serverns regler och bidra till en positiv spelmiljö om jag får en chans att komma tillbaka. Jag har lärt mig att ansvara för mina handlingar och att visa att jag kan göra bättre ifrån mig framöver. Försök å se den spelarn jag vill åsterkomma å vill göra en sån trevlig rp som möjligt på denna servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka