Nekad runaway | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

runaway

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Mars 2007

Vad heter du på discord? Real_NK3#1789

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 104 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara mycket mer aktiv om jag får jobbet och jag hoppas att jag kommer göra mycket nytta och göra det så bra och stabilt som möjligt i stan. har haft de tråkigt för har inte fått något annat jobb men sen så läste jag att polisen tar ansökningar så blev jag glad för har velat bli polis länge i detta spelet. detta är ett av mina favorit spel och kommer fortsätta spela detta spelet.

Vad heter du? Sami högblom

Hur gammal är du? jag har fyllt 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag kan simma bra men inte så jätte snabbt dock men jag kan simma länge och bra.

Varför vill du bli polis? för att jag har drömt om detta jobbet länge tillexempel när jag va liten så tyckte jag att de va så coolt med poliser och har alltid drömt om att bli polis en dag och haft de som mål.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att få samhället så bra som möjligt och vara vaken extra mycket och kunna göra alla glada i stan och vara så trevlig som möjligt och göra denna staden till en bättre plats. ta hand om människor som inte klarar något efter att har druckit mycket som kanske inte klarar av att gå. att stoppa folk som bråkar och slåss med vapen och sådant.

Vad vet du om yrket i helhet? dom hjälper folk som kanske inte klarar av sig själva tillexempel typ självmord. och vi löser brott som tillexempel bankrån eller butiksrån. Och göra så alla kan känna sig trygga i staden och och så man kan vara säker i trafiken och lösa olagligheter tillexempel. Det kan finnas väldigt tuffa stunder som tillexmepel mycket mord döda kroppar och massa fulla människor som kan vara otrevliga och obehagliga när man hantera dom.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har praktiserat på sekuritas

Hur är du som person? kan hantera stess och är hård och rolig galen ibland .

Är det något vi bör veta om dig? nej asså inget speciellt bara att jag gillar bilar och är väldigt intresserad av just att bli polis. gillar att ta hand om människor och göra så att dom som tänkte fel i stunden kan tänka rätt till slut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka