Rullet1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer
Vad är ditt discord namn? wilmak_
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn:Fettlus Efternamn:gunnarfödd Ålder: 55
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Hjälpsam, aggressions problem.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En grå bakgrund med hela sitt liv inom kontor,.men redo för min redemption arc. Jag var en skojsam unge,men när min morsa dog så tog mitt liv en mörk sväng. Jag fastnade i skolan och fick jobb på kontor. Just nu har jag inga vänner eller relationer med någon eftersom min familj är död och jag är en "konstig" person. Men jag har nu insätt att jag är inte gjord för det. Jag ska bli en rik starboy innan jag fyller 60.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP och skapa roliga scenarion för båda parter.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det är viktigt för att alla ska få en intressant och rolig upplevelse i alla parter genom att t ex inte avsluta något direkt när det börjar istället för att dra ut på det på ett roligt sätt utan att det förvärrar något.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig spelat på en RP server så nej. Men jag har erfarenhet av att kolla på andra så förstår. Har också läst reglerna.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa ansvarstagande för servern och gemenskapet genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Att ha en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag väl har blivit en erfaren spelare på servern (vilket jag kommer bli,kommer nog vara det ända jag spelar under många månaders/års tid) Så kommer jag att hjälpa andra att fatta servern. Jag ser fram emot att ha roliga scenarion med andra spelare.
Vad är ditt discord namn? wilmak_
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn:Fettlus Efternamn:gunnarfödd Ålder: 55
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Hjälpsam, aggressions problem.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En grå bakgrund med hela sitt liv inom kontor,.men redo för min redemption arc. Jag var en skojsam unge,men när min morsa dog så tog mitt liv en mörk sväng. Jag fastnade i skolan och fick jobb på kontor. Just nu har jag inga vänner eller relationer med någon eftersom min familj är död och jag är en "konstig" person. Men jag har nu insätt att jag är inte gjord för det. Jag ska bli en rik starboy innan jag fyller 60.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP och skapa roliga scenarion för båda parter.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det är viktigt för att alla ska få en intressant och rolig upplevelse i alla parter genom att t ex inte avsluta något direkt när det börjar istället för att dra ut på det på ett roligt sätt utan att det förvärrar något.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig spelat på en RP server så nej. Men jag har erfarenhet av att kolla på andra så förstår. Har också läst reglerna.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa ansvarstagande för servern och gemenskapet genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Att ha en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag väl har blivit en erfaren spelare på servern (vilket jag kommer bli,kommer nog vara det ända jag spelar under många månaders/års tid) Så kommer jag att hjälpa andra att fatta servern. Jag ser fram emot att ha roliga scenarion med andra spelare.