Nekad RulleKazSwe | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RulleKazSwe

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: RulleKazSwe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197988287654/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rustam Osmanov

Vad är ditt discord namn? Rulle

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 1986

Berätta om din karaktär. En person som är 30, singel håller på att flytta till en helt ny stad . Anledningen till flytten är att alla hans vänner har flyttat och han känner att det är alldeles för tråkigt att bo där själv.
Själv är han lugn och utbildad person, som försöker skaffa ännu fler vänner och hitta ett bra jobb. Pengar är inte det viktigaste för honom utan bra vänner , skön omgivning och bra jobb är prio 1. Personen är verkligen bra för sådana yrke som polis, ambulans osv.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med en hel del RP:andet då erfarenheten finns. Har många vänner som har bytt server och jag följer med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Många vänner som pratar gott om servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 375

Hur hittade du Multistaden? Vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Det tror jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SKRP

Om du blir WL på denna server betyder det att du kommer sluta på SKRP? Sedan tycker jag att du kan utveckla under frågan ”Varför ska just du bli whitelistad?”

Lycka till

Utveckla ansökan! Ska ske senast imorgon förmiddag annars nekad av orsaken inaktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka