Nekad Rullath0r | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rullath0r

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198989132047

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? RullatHor#2167

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 1992

Berätta om din karaktär. Chris Blaco växte upp med sin bror Fabio Blaco , dom hade en väldigt tuff barndom på barnhem som
gjorde att dom hade varken utbildning eller livsmöjligheter , så när chris var 18 år gammal började han umgås med fel personer hamna i dåligt umgänge.
i början så startade allt med små stölder i butiker ,langa tobak och alkohål till unga , som gjorde att han åkte fast , polisen satt han på öppen anstalt där han åter igen blev introducerad narkotika så inne på anstalten
började han langa till folk , han upptäckte att han var bra på det han gjorde då han aldrig åkte fast , så när han väl kom ut så byggde han upp sitt dolda nätverk han fick jobb som assistent på en mäklarfirma och på nätterna
så träffade han folk runt om i staden för att knyta kontakter och ta emot beställningar på diverse vapen och varor, han byggde upp sitt nätverk mer och mer så till slut skötte han allt dag som natt via krypterad app i telefon
han syns aldrig ihop med kriminellt nätverk på offentliga platser då han är väldigt försiktig av sig vissa kallade han för ghost då ingen hade sett han då han alltid haft mörka kläder samt dolt ansiktet med diskret mask för att dölja sin riktiga identitet .

Varför ska just du bli whitelistad? för att min polare har spelat här förut samt jag är även streamer och vill nå en hög rp nivå, kan även alla grund regler som även bidrar till rp på bästa sätt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad efterssom många vänner lirar här , samt jag vill kunna skaffa ett bra jobb och sprida bra rp

Hur hittade du Unive? via vänner som lirar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag kan bidra till gott skratt roliga cenario , bra rp samt jag vet vet hur mycket jobb som ligger bakom då jag suttit i staff team innan så jag är även en problem lösare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top