Nekad Rullaren | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rullaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Tejemark

Vad är ditt discord namn? Mega Mind 2.0#5676

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktör heter Bosse Andersson han är 29 år gammal och är uppväxt i stocholm och bor i stocholm han har många vänner som han brukar vara med på sin fritid och på sin fritid brukar han ofta vara med sina vänner och spela fotboll och meka med bilar. Bosses papap dog när han var 13 år gammal och hans mamma är sjuk. Joel älskar att meka med bilar och hans pappa hade en egen verkstad när Bosse var liten och det var hans största dröm att bli mekaniker. Men hans vänner har gått in i en dum väg som Joel ofta umgås med och dom drar in Bosse mer och mer i det kriminella och en dag dömdes han för vapen brott. Bosse är en väldigt snäll och omtänksam kille ifall man känner honom bra och han är väldigt hjälpsam och trevlig mot nya personer han träffar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer få många att skratta och jag är seriös och sen ska jag jobba på Auto experten om jag kan senare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna hela tiden, man ska spela så det blir roligt för motspelaren också.

Hur hittade du Unive? Kollat mycket stream och hört gott om denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka