Nekad Rullaren | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rullaren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229944230/

Ditt Hex-ID: 11000014badc1a6

Vad är din discord tagg? kingblobfish2.0

Vem var det som bannade dig? CindyFisk

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: perma unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tror att jag har tagit vapen från polisens stach men det har jag inte och har bara tagit ut dem och kollat hur dem såg ut bara för jag inte har hållit i något sånt vapen innan och ville se hur den var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad några dagar efter det här, men jag var och rpa med mitt gäng och hade kul och sen hade jag träning och sen när jag kom hem så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag var aldrig kurrupt inom något yrke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men det var ett tag sen så jag sen jag var bannad. Så jag kommer inte ihåg vad som har hänt dem gångerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tror inte det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Finns ju bevis på du tog vapen från polis stashet så hur är de felaktigt menar du?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka