Nekad rulemulis | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulis

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? bengt

Vad är ditt discord namn? RuleMule#6992

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holger Göransson och är 27 år och född i Sverige. Han har tidigare haft föräldrar med ursprung från balkan. Men tyvärr har båda föräldrarna gått bort. Holger hade det väldigt bra under sin uppväxt. Han hade bra kontakt med sina föräldrar och dom levde ett helt vanligt liv i Norrköping. Under hans tonår så gled hans relation med mamma o pappa ifrån en del. Han började vara ute om kvällarna med sina kompisar. Det var sällan han kom hem om kvällarna. Istället sov han hos kompisar. Men under hela sin ungdom höll han starkt i sina stora intressen som t.ex. fiska, åka båt och vara med kompisar, allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Holger sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor på av sina föräldrar när han fyllde 16.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös rp och spela för båda parterna. Men jag vill också göra roliga scenarion inom den kriminella rp då jag hade tänkt köpa krim roll. Men jag kommer också kuna bidra till en hög och bra kriminell rp. Jag har tidigare varit kriminell på servern så jag har god koll på krim rpn. Jag kommer att ha hög social rp jag har rpat i 2 år så jag vet alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela bara för att att vinna ett scenario. Utan du ska spela för att ha en bra rp och för att göra scenariot roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? vänner för något årsen

vidare till muntlig intervjuv, du har 48 h på dig att ta den. Lycka till!

Nekad, Tagit för lång tid på sig att ta muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka