Accepterad rulemulis | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulis

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? TheoJ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 000657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att TheoJ valde att banna mig för att jag dödade en grabb som tidigare fick alla mina roller idragna och en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tar de från början. Den här personen som jag skjöt fick mig bannad för ett tag sen. Jag tycker att de var fel och vi diskuterade i support men kom inte övererns. Tillslut börjar vi bråka och de eskalerar och då säger supporten att vi ska lugna oss. Hans beslut blir tillslut att dra alla mina roller och banna mig. Jag blir då vannsinnig på både supporten och han som fick mig bannad då jag precis hade köpt min krim roll och jag tyckte att jag absolut inte gjort någonting fel. Men jag säger ändå inget till dem. När jag tillslut kommer tillbaks efter bannen så går jag in för att börja rpa igen. Då krockar jag med någon en bit utanför piren. Jag säger något i stilen med: Oj, förlåt mig vill du ha reperation. Då säger han nej bror kör. Jag hörde direkt att de var han som bannade mig och tänkte att jag skulle hämnas på honom. (Detta var dumt). Jag drar upp pistolen och skjuter honom. (DETTA VAR SOLKLART FEL FRÅN MIN SIDA DÅ JAG HÄMNAS PÅ NÅGON PGA ETT OOC BRÅK OCH HAR INGEN IC ANLEDNING). Jag kör därifrån och vet att jag gjort fel men brydde mig inte då jag var arg på honom. Ett tag senare blir jag bannad. Då skriver jag lite otrevligt till TheoJ i PM vilket jag vill be om ursäkt för och ber även om klipp. I klippet hör man att han jag hämnades på snackar i discord efter vi har krockat samt inte rpar på sina skador eller bryr sig om skadorna på bilen då han bara säger: Nej bror, kör. Jag tyckte detta var fel från hans sida men jag har ju gjort ljusår mer saker än vad han gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt klart en giltig ban. Det var en giltig ban eftersom jag förstår varför jag är bannad. Jag tog ut ett ooc bråk ic vilket är jättefel samt skjöt på allmän plats utan anledning. Jag hade inte heller krim roll. Allt detta är fel av mig och jag ångrar de jag gjorde stort. Jag förstår definitivt varför TheoJ valde att lägga den här bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 7 senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skjuta han från första början. Jag hade kunnat fixa hans bil och bara kört därifrån. Jag hade inte heller behövt skjuta honom även ifall han tog sönder min bil, och kaxade i discord samt fick mina roller indragna och mig bannad då detta var ooc anledningar och jag hade inte krim. Jag hade väl kunnat ta den sociala lösningen istället för att skjuta och bara snackat med honom så inget ooc händer ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen. Jag har lärt mig att aldrig detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde för att de blir jättetråkig och dålig rp. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under suntförnuft. Jag har också lärt mig att inte göra som jag gjorde även om man är arg på någon. Och jag har lärt mig att inte ta ut ooc saker ic för att de är jättedålig rp. Samt att vara trevligare mot staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag kommer lägga in mitt klipp från händelsen nedan

Senast ändrad:
du får en chans till. Ser vi att samma sak händer igen kommer vi ta större återgärder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka