Nekad rulemulis | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulis

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 20 dagar men 9 dagar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-20 200844.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att T4arget valde att banna mig för att jag skjöt mot min polare som var uppkäftig mot mig i discord och körde på mig utan anledning och sedan la spawnmenu eftersom jag egentligen skulle vara i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått fängelse tidigare och satt inne i typ 600 minuter. Jag behövde dra ett tag och därför loggade jag. När jag kom in igen så tog jag torget för attt jag trodde att jag skulle spawnas i fängelset som man alltid gör men de gjorde de jag inte. Jag laggade as mycket och texturerna laddades inte in. Jag kunde inte skriva i chatten då de laggade så mycket. Jag tänkte att jag kunde köra runt lite eftersom jag trodde att jag skulle spawna i fängelset kort efter jag spawnas. Då började min polare kaxxa mot mig i discord och sa att han skulle skjuta ner mig. Han hittar mig ig och börjar skjuta på mig på lall. Då blir jag vannsinig på honom och tar ut en glock ur bagaget och börjar skjuta mot honom. De slutar med att han skjuter ned mig och jag lägger spawnmenu eftersom jag ändå skulle vara i fängelset och blev arg på min polare som skjöt mig. Jag spawnar piren denna gången och då tpas jag till fängelset. Jag står där i typ 1 min innan jag blir bannad. Jag skriver sedan till T4arget och säger hur de var. Jag säger även att de känns som han har något emot mig personligt eftersom han är den ända som dragit min krim roll och han har gjort de 2 gånger nu. Jag fick krimen igår och hade samlat piss länge då mina föräldrar inte har så mycket pengar därför var de väldigt retfullt att bli av med den direkt och blir därför lite sur på honom. Han svarar inte heller när jag ber om klipp eller vad som helst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var en delvis rättvis ban. Min polare som jag skjöt mot körde sönder min bil, körde på mig slog mig och kaxade i discord och allmänt provocerade mig. Hela scenariot för att de skulle inte ens hända från första början för att de var ett ooc bråk som utspelades ig vilket är fel. Sen att jag la spawnmenu vilket jag egentligen tycker är rätt då jag skulle vara i fängelset men jag laggade så de tog lång tid innan jag tpades eller kunde skriva i chatten. Men jag kan förstå från T4arget POV så kan de jag förstå att han bannar för att han visste ju inte att jag skulle vara i fängelset eller att de hade buggat så jag inte spawnade i fängelset.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm,powergaming,snor tjänstefordon och rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl inte behövt köra runt ifall jag inte skulle vara ute ur fängelset egentligen. Jag hade bara kunnat stå i spawn tills jag tpades tillbaks till fängelset. Jag hade inte heller behövt skjuta min polare även ifall han tog sönder min bil och slog mig, och kaxade i discord samt kaxade as mycket. Jag hade väl kunnat ta den sociala lösningen istället för att skjuta och bara snackat med min polare eller bara loggat så inget ooc händer ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att inte köra runt när man egentligen ska sitta i fängelset om de laggar så inte detta händer. Jag har också lärt mig att ta den sociala lösningen istället för att skjuta direkt. De blir jättetråkig rp för båda parterna. Jag har även lärt mig att hålla ooc saker ooc och inte ig. Allt detta var ett stort misstag. Detta kommer inte upprepas igen om ni unbannar mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka