Nekad rulemulis | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulis

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule heter jag nu efter uppdateringen men annars hete jag RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-25 183425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag snodde en bil på piren och hade en sista chans på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tar de från början. Jag hade precis blivit av med en ban och blir tillsagd att detta är min sista chans på unive. Och om något liknande händer igen så blir jag blacklistad. Då tänker jag såklart att nu måste jag börja bete mig och spela jätteseriöst. Dagen efter jag blev unbannad på kvällen så dör min polare av hunger då tänkte jag ta han till sjukan och tar ut min bil och då kör någon sönder den kort därefter och loggar när jag ska säga till honom då blir jag såklart sur men orkade inte hoppa support. Då drar jag tillbaks till piren och frågar folk om dem kan skjutsa mig till sjukan och att min polare håller på att dö. Ingen vill. Då hoppar jag in i en random bil och kör iväg med den till sjukhuset. När jag har lämnat min polare så går jag ut ur sjukhuset och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå till 100% att jag ska vara bannad. Däremot permanent ban har jag 0 förståelse för. IndianTechSupport sa att om jag gör något liknande får jag perma ban och blacklist. Detta var ju inte liknande utan något helt annat. Sist var jag bannad för att jag skjöt på piren och denna gången för att jag snodde en bil på piren vilket inte alls är likt eller i närheten av lika grovt. Jag kan 100% förstå att jag blir bannad i någon dag för suntförnuft då irl så snor man inte en bil på allmän plats men permanent förstår jag inte faktiskt. Men om ZevenDot3 hade bannat mig i någon dag för suntförnuft som han gjorde först hade jag förstått banen. Jag menar förstås inget illa mot ZevenDot3.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 11 senaste 3 men majoriteten har varit ogiltig och har blivit av med nästan alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt sno en bil. Jag hade kunnat ringa dit min egna eller fortsatt fråga folk om jag kunde få låna deras bil eller om dem kunde skjutsa mig då min kompis är död. Jag skulle absolut inte snott en bil iallafall och har lärt mig att jag absolut inte ska jag göra de under några omständigheter även om man är sur och vill hjälpa sin kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen. Jag har lärt mig att aldrig detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde för att de blir jättetråkig och dålig rp. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under suntförnuft. Jag har till sist lärt mig att absolut inte sno någons bil även om man är sur och vill hjälpa sin polare och speciellt inte på en allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Anser inte att du bör komma in på servern för tillfället med tanke på att du har 12 st bans under 3 månaders tid. Tänk över vad du gjort och hur du väljer att rpa här på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka