Nekad rulemulis | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulis

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? QT

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-11 230103.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag skjöt mot ett gäng som fick mina roller indragna och fick mig bannad. Sedan kaxade mot mig ig och retade mig och sa att jag blev skickad till bahammas typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tar de från början. Dem här personerma som jag skjöt mot fick mig bannad för ett tag sen. Jag tycker att de var fel och vi diskuterade i support men kom inte övererns. Tillslut börjar vi bråka och de eskalerar och då säger supporten att vi ska lugna oss. Hans beslut blir tillslut att dra alla mina roller och banna mig. Jag blir då vannsinnig på både supporten och han som fick mig bannad då jag precis hade köpt min krim roll och jag tyckte att jag absolut inte gjort någonting fel. Sedan efter 20 dagar blir jag unbannad. Jag rpar på servern ett tag men ganska sent på natten så är jag på piren och tänkte sälja min supra. Tillslut kommer några grabbar i en svart bil och säger något i stilen med: Öj din gahba. Då säger jag vad och då börjar dem typ skratta och säger walla du blev skickad bre hahhah. Sedan hoppar dem ut och slår mig och säger massor med saker. Tillslut så kokar jag över och tar upp en glock 30 som en random polis gav mig innan. (Trolligtvis ett misstag). Och skjuter mot dem. Jag dödar en av dem tror jag. Därefter skriver jag spawnarmenu och umutar i discord. Då förklarar jag vad som hände för min polare och han säger att dem är horungar typ och säger att jag ska logga. Då säger jag att de kommer synnas i logs men då skickar han typ en kod där de står typ quit/crash eller något. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gjorde och jag ångrar mig stort och hoppas verkligen ni kan unbanna mig så jag kan spela unive på mitt sommarlov.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt klart en giltig ban. Det var en giltig ban eftersom jag förstår varför jag är bannad. Irl så skjuter man lixom inte folk även om dem kaxar mot en men jag blev bara jävligt sur eftersom dem typ retade mig att jag hade blivit bannad och fått indragna roller. Jag hade ju inte heller krim roll. Allt detta är fel av mig och jag ångrar de jag gjorde stort. Jag förstår definitivt varför QT valde att lägga den här bannen. Men jag tycker faktiskt att dem gjorde lite fel som började prata om en ban ic och börja retas för de. Men jag ber om ursäkt för de jag gjorde iallafall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har en hel del men har lärt mig av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skjuta mot dem från första början. Jag hade kunnat klippa och visa i support att dem snackar om saker som hänt ooc i ic. Jag hade inte heller behövt skjuta dem även ifall dem slog mig, och kaxade mot mig samt fick mina roller indragna och mig bannad då detta var ooc anledningar och jag hade inte krim. Jag hade väl kunnat ta den sociala lösningen istället för att skjuta och bara snackat med dem. Men ville ju göra något tillbaks då dem bröt mot ooc reglen och var allmänt dryga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen. Jag har lärt mig att aldrig detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde för att de blir jättetråkig och dålig rp. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under suntförnuft. Jag har också lärt mig att inte göra som jag gjorde även om man blir arg på några och dem fått en bannad och annat. Och jag har även lärt mig att inte ta ut ooc saker ic för att de är jättedålig rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, JAG HOPPAS VERKLIGEN NI KAN FÖRLÅTA MIG JAG SAKNAR UNIVE ENORMT

Nekar din banöverklagan pga du var helt medveten vad du gjorde ingame sen att du försöker fuska till det i loggsen att det SKA se ut som du Crashade och inte c loggade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka