Nekad rulemulenya | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulenya

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? rulemule

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Nilsson och är 22 år gammal. Liams drömjobb är att jobba på merkonomen eller bilfirman eftersom han är extremt intresserad av bilar. Liam är en ganska positiv och social person. Liam är född och uppväxt i Unive staden och hade en bra barndom och hans föräldrar uppfostrade honom bra. Efter en lång arbetsdag gillar Liam att köra runt med några kompisar i sin bil och kanske ta en cigg efter en stund. Liam vill egentligen inte röka men han kan inte sluta, han började med rökningen på grund av när han var ungefär 17 så testade han och efter de blev han beroende. Liam är en känslig person och kan ta åt sig när folk säger dumma saker till honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario, jag kommer även att försöka hjälpa nya spelare i servern och jag funderar på att börja jobba på meko för att de är typ ingen som jobbar där. Jag har cirka 900 timmar på fivem och har god koll på reglerna och är erfaren inom rp så jag tror att jag kan skapa scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex. i ett scenario så ska man rpa så att de blir roligt för båda parterna och inte bara så att man ska vinna

Hur hittade du Unive? minns inte d var skit längesen

vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka