Accepterad rulemulenya | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulenya

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? gabi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-20 010333.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att roziii valde att banna mig för att jag innan blev felaktigt bannad av Gabi men jag powergameade istället för vdma som gabi tyckte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg mot paleto för att hämta en polare. Jag är ungefär vid polisstationen nära piren när en bil kör in i mig. Då säger jag varför krocka du in i mig. Bilen kör iväg och jag kör efter och tutar. Bilen stannar inte och de dsyncar och dem krockar. Eftersom dem körde ifrån mig när dem krockade in i mig kör jag ifrån dem vilket var powergaming såklart. Därefter blir jag bannad för vdm. Jag skriver till Gabi i PM och visar klippet man ser tydligt att de är dsync men då så anklaga han mig för streamsnipe när de är min egna röst i början. Han anklaga även mig för att bara köra ifrån krocken när han gjorde samma sak 20 sekunder innan typ och då powergamea dem också ju men fick inte med de på klipp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja bannen är 100% giltig. Jag powergameade ju när jag inte rpa på skadorna. Men blev bara sur när dem inte rpa heller och bara körde ifrån mig när dem krocka in i mig. Så jag ville bara hämnas på dem typ. Men de var ju såklart fel av mig. Så jag förstår till 100% varför roziii valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 7 senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunnat spola tillbaka i tiden hade jag varit mycket mer försiktig än vad jag var så de inte hade dsyncat. Jag hade inte heller bara kört ifrån krocken utan att rpa på skadorna även om jag var sur på dem och att dem gjorde samma sak. Istället kunde jag ju rpat på dsyncen och rpat på mina skador. Bara för att dem gör fel så får ju inte jag göra fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen. Jag har lärt mig att aldrig detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde för att de blir jättetråkig och dålig rp. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under suntförnuft. Jag har även lärt mig att rpa på mina skador oavsett ifall de är dsync eller om jag är sur på dem som krocka in i mig. Sedan till sist har jag lärt mig att vara mer försiktig så att de inte dsyncar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du får jättegärna berätta varför jag ska sitta ut min ban ifall jag ska göra d ännumer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka