Nekad rulemulenya | Ban Överklagan [Gabi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemulenya

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? gabi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-19 205955.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att de såg ut som jag vdma en bil men gjorde inte alls de vilket mitt klipp bevisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg mot paleto för att hämta en polare. Jag är ungefär vid polisstationen nära piren när en bil kör in i mig. Då säger jag varför krocka du in i mig. Bilen kör iväg och jag kör efter och tutar. Bilen stannar inte och de dsyncar och dem krockar. Eftersom dem körde ifrån mig när dem krockade in i mig kör jag ifrån dem. Därefter blir jag bannad. Jag skriver till Gabi i PM och visar klippet man ser tydligt att de är dsync men då så anklaga han mig för streamsnipe när de är min egna röst i början. Han anklaga även mig för att bara köra ifrån krocken när han gjorde samma sak 20 sekunder innan typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de hade varit en giltig ban om jag nu hade krockat in i han. Men de gjorde jag ju inte de dsynca ju. Hade de varit som de var från Gabis POV så hade jag 100% tagit bannen. Men nu var de ju inte så. Jag förstår ändå att Gabi valde att banna mig för att från hans POV såg de ut som jag pita dem med mening.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 7 senaste 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet helt ärligt inte. Varit mer försiktig så de inte hade dsyncat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vara försiktig så de inte dsyncar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka